MÜZİK

19 Mayıs 2011 Perşembe

açık sözlü şiirlerim benim

Sen kapının önünde bi film karesi gibi donup kalmıştın. Gerçekten farkında bile değildim yaşadığımız anın, ‘benim bu çaresiz derdim’ demiştim bakıp salon kapısına ‘öyle zor ki içinde tutmak kendime fazla gelen şeyleri, hızla soğuyan bir çorbaya benziyor yazık ki yaşam’… Ben konuşurken fark edemedim yaptığın hazırlığı, gıcırtılı akort sesinden sonra irkildim de sana baktım, oturuverdin dizlerinin üstüne öylece, benim kaç yıllık şiirimdi bestelediğin. ‘İyide söylerim’ dedin bana hüzünle, gözlerin gitardaydı şarkı boyunca, arada eşlik etmek istedim sesim çıkmadı, çenemden akıyordu gözyaşlarım acı içinde. Koridora doğru uzayıp gidecekti o sözler, ben kaç kez daha ağladım o günden sonra o anki gibi olmadı, kaç kez büyük harfli yazılar yazdım hiç biri çıkamadı o şarkının içinden, ‘tam olarak ne demek istedin? dediğin bir nakaratı vardı ya o şarkının kafana takılan, 'yazarsam okursun demiştim' açık sözlü şiirlerim benim; şimdi başka bahara kaldı…

Hiç yorum yok: