MÜZİK

15 Haziran 2011 Çarşamba

KARDEŞİME :)

HERŞEY BİNİP GİTMİŞ UÇURTMALARA…

       Herkesin hayatını değiştiren insanlar vardır. Aslında herkes için hayatı yaşanılası kılan desem daha doğru. Benim için sen mucizesin. Dünyaya gelmen benim ısmarlama kardeş sevdamdır. Adın neden‘mustafadır’  ablanın ilk okuyabildiği kelimedir çünkü çünkü ablan okumayı öğrendiği günden beri vardır. Küçükken sandalyelerin altı yuvamız olurdu sen benim yavru köpeğim, şimdi okunan hikâyelerimi ilk sana anlatmıştım o yemek masasının altında.
    Vay be der gözlerini kocaman açardın ne zaman bir hikâyenin sonu gelse kederlenirdin, bende uzatıp bütün masalları mutlu sonla bitirdim. Üzülmesin senin yüreğin… Ben hastalansam bütün gece uyumaz yanı başımda beklerdin, sen salonda ne zaman  bir vazo kırsan ben ‘ben kırdım derdim’. Sen sorular sorardın abla neden dünyadayız diye (nerdeyse 6 yıl kadar bir süre her gece sordun bu soruyu) benim felsefeye merakım buradan gelir kimse bilmez aslında ve ben sana binlerce cevap verdim. Sen yürüdün sen büyüdün gözlerimin önünde. Geceleri aynı odayı paylaşmak için ağlardık, sen uyurgezer olur gece yanıma kaçardın kardeşini uyutmuyorsun diye azarı yerdim bende, sarılır uyurduk sonra. Senin sütlü bisküvi kokuna limonata tadına bayılırdım ben,  sen benim kışın çikolata yazın fesleğen gibi koktuğumu iddia ederdin ( haklıydıkJ.)
      Annemle babam ne zaman tartışsalar ben seni bi köşeye çeker kulaklarını tıkardım ve sana bi şarkı söylerdim hatırladın mı? Telli telli telli şu telli turna, sanma ki yaralı uçmaz bir daha, takılmış kanadı göçmen buluta döner gelir bir gün konar yurduna…                                                                               
      Kitaplarda, yazarlarda, felsefede sevdada her türlü kavgada sırt sırta olduk senle. Sen benim canımsın aşkımsın en kıyak arkadaşımsın her zaman. Küçücük ellerin küçücük gözlerin vardı kocaman oldun. Ne çabuk uzadı boyun falan derken sen büyüdün de kep attın bu akşam. Ben hayatımda hiçbir şeyle bu kadar gurur duymadım bitanem, sen ne güzel evlat oldun ablam benim, sen pırıl pırıl bi adam oldun. Daha gidecek çok yolun var biliyorum her zaman arkanda her zaman sırtını yasladığın yerde duracak ablan…                                                                                                                                                                                      
     bizde çocuklar sırtlarında çanta, ellerinde kitaplar ve yüreklerinde aşkla çıktıkları kapılardan ellerinde diploma yüreklerinde yeni bir aşkla mutlaka akşam yemeği saatinden önce dönerler geriye. İşte bu yüzden bizim ev; kışın çikolatalı bisküvi, yazında fesleğenli limonata kokar akşam olunca…J

Hiç yorum yok: