MÜZİK

16 Ağustos 2011 Salı

Bay siyah ford focus;

  Biliyorum seni bu durumdan alıkoymam çok zor. Zira uzunca bir süredir evin önünden geçerken İbrahim Tatlıses’in  - sarışınsın sarısın güzel- şarkısını son ses çalıyorsun. Şarkının sözlerine kısmen katılmakla beraber, ibo dinlemeyi sevmiyorum. Farkındayım ben minibüs beklerken ford unla durağın etrafında attığın turlar seni kesmemeye başladı. Facebooktan attığın mesajlarla da bana ulaşamadığını düşünüyorsun. - Cep telefonumu sürekli yanlışlıkla aradığını söyleyen vatandaş  - da sensen. Hayatını çok yorucu buluyorum. Her şeyi bir şekilde yürüten sen son olarak da benim iş telefonumu deniyor olabilir misin? Ama canım kardeşim o telefonu arayıp garip sesler çıkaranlar, ses çıkarmadan dinleyenler, ahizeyi yalayanlar… face’ den mesaj atanlar, açıkça yüzüme konuşanlar, çiçek, böcek yollayanlar... oldukça fazlalar. Yani benim hayatımı taciz edenler kadrosu maalesef dolu. Sen bana koordinatlarını bildir, ben işten ayrılan olursa seni mutlaka ararım.

Hiç yorum yok: