MÜZİK

19 Ağustos 2011 Cuma

KABUS


Berbat kâbuslar görüyorum; 25 yaşındayım. Gitmeyi çok istediğim bir konsere gitmek yerine büroda kalıp çalışmayı tercih etmişim mesela. Üniversite tercihlerimi tıpkı lisede olduğu gibi ailem yapmış. En kıyak dostlarıma hep uzak kalmışım. Çok sevdiğim insanlara hiç ‘ seni seviyorum’ dememişim. Bir dershanede çalışıyorum ve her sabah aynı soruyu soruyorum
‘ kendim için hayal ettiğim yerde miyim?’. Kocaman belirsizlikler varmış hayatımda. Babam kadar sevdiğim bir adam kollarımda can vermiş bir sabah. Aylarca uyuyamamış, sürekli bir uyku sorunu yaşamaya başlamışım sonunda. İnsanları kolay kıran, kolay kırılan biri olmuşum. Gülmeyi çok seven ben, az gülen birine dönüşmüşüm. Acıları içimde sır gibi saklar. İçinde benim olmadığım satırlar yazar olmuşum. Bir öğrencinin üvey babasından yediği dayaklara delirmiş, ‘ sen karışamazsın lafıyla da kenarı çekilmişim’… Derken uyanıyorum, bir bakıyordum 10 yaşındayım. Rahatlıyorum. Tam beni parka götürmesini isteyecekken babamdan, gerçekten uyanıyorum ve görüyorum ki; 25 yaşımdayım.

Hiç yorum yok: