MÜZİK

12 Ağustos 2011 Cuma

SANDIĞINIZ GİBİ DEĞİL ASLINDA ;)

Sandığınız gibi değil aslında. Ne olmak istediğim noktadayım. Nede olmak istemediğim bir durumda. Belkide değişmek gerek artık yaşamak için. Hayatı yaşanılası kılmak için. Yok, yok edebiyat yapmak yok bu defa; bir süredir yazmaya korkuyorum kendi canımı acıtırım diye. Ama öyle de değil bu süredir ağlamıyorum mesela ( çok sık yapmadığım bir şey ağlamamak) sanki bir yolun sonundayım ya da bir yol ayrımındayım. Hem garip bir boşlukta hem de olmadığım kadar doluluktayım. Ben kendim için en iyisini yapabilir miyim? Evet. Peki, beni aşan durumlarda direnmeli miyim? Hayır. Hayatım aslında benim tercihlerimle mi dolu? Evet. Önüme sunulan tercihleri değiştirebilir miyim? Hayır. İnsanların kötü yanlarını kabullenmeli miyim? Evet. Ben aslında çok iyi bir insan mıyım? Hayır ( en azından her kez kadar kötüL ) Ben uzun süredir çok mu yoruldum? Evet. Bu süreçte sadece ben mi yoruldum? Hayır. Kafam feci halde mi karışık? Evet.  Her şeyi düzeltmenin bir yolunu biliyor muyum? Hayır. Yoksa ben ne istediğimi aslında bal gibi biliyor muyum? Evet. Şimdi iyice düşünmek için zamanım var mı? Hayır. Şu durumda ben ne yapabilirim? Umut edebilirim. Umudumu yitirmezsem her şey yoluna girer mi? Belki. Beklemekten başka çarem var mı? Sanmam.

1 yorum:

e-vren ;) dedi ki...

İşte tam olarak bu'dur!