MÜZİK

10 Eylül 2011 Cumartesi

devrik cümleleri seviyorum :)))

Bazen bu defada çok hesaplayıverme diyorum her şeyi. Bağışlıyorum kendimi; izin vermediğim mutlu olma anları için. Bazen de alternatif inanışlar etkiliyor beni. Seçimlerin asıl mutluluğa götürdüğünü düşünüyorum herkesi. Aslında sen ne dersen de, olması gereken olması gerektiği durumdan sekmiyor biliyorum. Böyle olması mı gerekti? Onu kestiremiyorum ama yinede. Seni uzak bir şehre mi götürmeliydi her araba? Ben bu şehirde ne zaman güneşe çıksam öğle üzeri; seni mi koklamalıydım inatla? Bilmiyorum. Seni sevmenin en kolay yanı yokluğunmuş , bunu yeni fark ettim. Seni içimde öldürebilmek için varlığına ihtiyacım vardı belki de. Ve sen var olamıyordun benimle. Ben seni deli seviyordum, deliriyordum haklısın. Ama geçerli sebeplerim de vardı aşk için. Çünkü sen beni değil kimseyi sevemezdin böyle. Senin sevgi anlayışın çok kuralcıydı. Ben özgürdüm aşkımda. Senin paragraflar dolusu tanımların vardı her şeye. Benim ki devrik bir cümleydi sadece. Sen bulunduğun konumu korumak istiyordun sevdanı yaşarken. Bense kiracı oluyordum kendime. Sen günlerce enini sonunu düşünürken hayatın; Ben senden başka şey düşünemiyordum görünce. Bir gün O uzak şehirlerden seni getirdi bir araba. Oturdum da baktım sana. Sana bakmak gerekiyormuş anlamak için. Aşkın yokluğunu fark etmek için. Tek taraflı bir yangın olamayacak kadar güçlü görüyorum sevdayı. Ateşlenince, elin ayağın tutmayınca, sancılanınca her yanın ya da kemiğine iliğine işleyince baş ağrın. Kanser oldum sanıyorsun, haklısın. Ölmek üzereymişsin gibi geliyor o anda. Bilmez miyim iyi olduğunu düşünmek çok zor. Ama 'sadece üşütmüşsünüz' diyor doktor. Bu öyle kuvvetliydi ki bende aşk sandım. Uzunda sürünce hiç sorgulamadım. Yanlış tedavi gülüşlerimi kangrene çevirdi kesip attılar. Neyse ki ellerim var. Yaşadığım sürece her satıra katarım seni demiştim hatırla. Senin de gerçekleri bilme hakkın var. Anlatmak istesem de anlayamazsın düşük cümleler ve zamiri bol anlatım bozuklukları.  Beni taciz etmesin yer küre. Ondan kaçınca, derinde bir sorgudan geçiyorum. Ama akıllanmamış bu kız; ne zaman vurgulamak istesem ben seni;) tamlanmamış sıfatla, devrik cümleler seçiyorum.

Hiç yorum yok: