MÜZİK

2 Ekim 2011 Pazar

her yöne 500 sms / 1 :)

Geçmişe baktığında nerene dokunduysa bu yazı, ondan olsa gerek içi boş sözcükler kuruyormuşsun ardım sıra. Ne isterdim böyle bir durumun yaşanmasını, ne de aklında böyle bir tıkanıklık kalmasını. Demiştim bir keserisin de anlaşılması kolay olmaz her zaman insanı. Bu mevzuyu yıllar önce açıp, anlaşamayacağımızı bildiğimizden mi kapatmıştık seninle? Sakıncalı bulsam bende endişelenir bu kadar net olamazdım herhalde ama gel (benim baktığım yerden) gör ki mutfaktaki tüp patlamış gibi hissedebilirim ancak. Oysa senin durumun bombalar patlatmıştı benim içimde. Kulağını sağır eden bir gürültü gibi geliyorsa kelimeler ister istemez olduğun yere kapaklanıyorsun sende. Seni de itmek isterdim benden içeri, düşerken geçtiğin yolları benim içimde yaşadığımı gör isterdim. Bir kıymeti kaldıysa ortak bir sonuca ulaşmanın elimden geleni yaparım. Ama bilirsin ki kindar bir insanım ben. Unuttum duyduklarımı desem olmayacak çünkü pek yalancı da değilim. Elimizde inandıklarımız kalıyor sen neye istersen inan. Olmadıysa olmuyor zorlamak faydasız. Değişiyor her şey değişmez mi? geldiğimiz noktaya bir bak. Sevgi göreceli bir kavram mıdır? sandığın gibi sebepsiz sevmiyorum kimseyi. Sen başka türlü ümit ediyordun, gerek yoktu sevmek için beni anlamana. Kolay sevebiliyorsun diye aynı duyguları benimde taşımamı beklemen haksızlık. Haklı olduğunda alkışlarım seni bilesin. Ama kaldıramayacağım dayatmalarla gelirsen bana, ancak uğrayıp canımı sıkmış olursun. Beni öldürmez söylediklerin değilsin öyle aman aman! Sonundan korkuyorum ben, beni iyi tanımıyorsun ‘eli boş gelmem iadeyi ziyaret ettiğim zaman’.

Hiç yorum yok: