MÜZİK

28 Ocak 2012 Cumartesi

AŞK'A ZAYIF İHTİMALLER

Sen ağırlaştırmadan geceyi,
Gün sandığımızdan hızlı ve kırgınken,
Ben sensizliğin anlamsızlığını görüp, gülümsemişken,
Bulduğumuz bir aşkın, sonunda dolandım durdum
Bütün çözümleri değerlendirdim zihnimde
Kendimi savunup hançerlerken benliği
Yitik silik bir anıya dönüşürken mutluluk
Kararlarım kararsızlıklarıma üstün gelmişken
Senli yaşamları buldum ben sonra
Kırık sistemler taşıyordun avuçlarında
Çikolata kokan sokaklarda buluştuk,
Sinema salonlarında bağlandım sana ben
Tanıdık yüzler bir bir kaybolduğunda
Çokça zamanlardan sonra kasvetli bir sonu oldu o günlerin
Limon satan insanlar gibi içtiğim çayın rengi değişti
Alakasız insanlar gibi herkese karışıp kayboldun sen
Oysa o kalabalık az önce gitmişti zaten
Taşımak istiyordum içimde senin kokunu
Uzun kaldırımlar boyu savruldun bende
Olsa olsa bir ışık dolusu sevda olacaktı
Senli bir yaşam değil ya
Nede olsa sen bildiğim tüm ihtimallerden güçlü,
Dünyanın durma olasılığından zayıf kalıyordun bu aşkta.

Hiç yorum yok: