MÜZİK

21 Ocak 2012 Cumartesi

Tudem Dershanesi Müdürlüğüne Saygılarımla

Hayııııııııııııııııııııır
Sevgili Cenk hoca;
Saat 16:30 itibariyle aldığım bu haber doğrultusunda söylemek istediğim çok şey var. Ya da bu konuda konuşmak istemediğim. Açıkça söylemek gerekirse buna hazır değilim. Hayır, kimse bana hazır mısın hazırlıklı mısın? diye sormadı. Tamam, ben başıma geleceği biliyordum. Ama hala zamanım vardı. Öyle olduğunu düşünürken böyle birden adama pat diye söylenmez böyle şeyler. En kötüsü insanın planlamadığı bir hayatı yaşaması. Ne yapmalıyım? Git telefonunu kapat evde yatağının derinliklerinde kaybol mu diyorsunuz yani. Ama olmaz ki, bu bana yapılmaz ki. Psikolojik olarak yada sosyolojik olarak hatta epilojik olarak buna hazır değilim. Aylardan ocak hala 25 yaşımdayım. Aslında genç sayılırım. Daha torunlarımı görmememe çok var hatta çocuklarımda yok. Olması muhtemel tüm belirsizliklerin ortasında üstelik hava yağmurlu ve soğukken. İsrail Filistin’i hala işgal ediyorken, Türkiye AB ye hala girememişken üstelik nezle ve aynı anda da gripken. Olmaz. Hiçbir şekilde ya da durumda buna hazır değilim Sayın Müdürüm. Hepimizde biliyoruz ki bu dershanede ne zaman pis bir iş olsa hali hazırda bulunan eleman ben oluyorum. İlk gözden çıkarılan ilk göze sokulan karışıklığın ortasına hesap yapılmaksızın atılan neden benim. Ben neden bu kadar çileliyim. Tamam, her işin üstesinden kolaylıkla geldiğimi biliyorum. Ama her nihayetinde ben bir insanım. Neden Süpermen gibi olmam bekleniyor anlamış değilim. Ben duyarlı anlayışlı ya da algılı bir insan da değilim. Hiçbir zaman olmadı ki bir parça neşeli kalabileyim. Artık bu konuda kışkırtıldığımı düşünüyorum. İstemediğim şeyleri yapmak zorunda kalmaktan korkuyorum. Benden beklenen performansı gösterebilmem için uzaklarda çooook uzaklarda bir yere gönderilmem gerekir. Amerika Mısır İtalya olabilir yani benim tüm bunlara katlanabilmem için biraz kafamı dağıtma fırsatım olursa altından kalkamayacağım bir durum olmaz. Bu konuda beni anlayacağınızı ve lazım gerekenleri yapacağınızı düşünüyorum. Beni tanımış olmalısınız;
               En zeki çevik ve ahlaklı personeliniz;) ( Kamil abiden sonra)

Hiç yorum yok: