MÜZİK

3 Şubat 2012 Cuma

BEN SANA AŞKI GETİRSEM?


Kırmızı ışıkta bekler gibi bekledim aramanı. 
Yaşadıklarımıza anlamlar katmanı. 
Belki de beni sevgilin yapmanı, 
Düşünsene ne çok şey bekledim senden,
Olgun olmanı beni anlamanı, algılamanı. 
Yakalandım sana en aciz adımlarla
çok defalarca, 
içimdeki aşktan geriye bu suskunluk kaldı, 
bilsen bağıra bağıra severdim seni. 
Bir anda çoğalıp denize döküldü bu sevda, 
gördün işte hesapsız büyüyen yangınlar gibiyim. 
Anımsaması zor ve yıpratıcı bilirim. 
Anlatılması mümkün olmayan güzel zamanlar vardır,
sıradan sonlara mahkûm olurlar.
Neden sana yenik düştü sırtımdaki ağır duvarlar bilemem, 
hiçbir duygu yoktur ki içimdekini bastırsın. 
De ki o yorgun duruşunun ardında kendinden bile sakladıkların var mıdır? 
Sensiz geçecek ömür bin yıl olsa bana kar mıdır? 
Plakta güzel bir aşk şarkısı kalır, 
sen özlemlerini derler toparlarsın yaşamdan.
Hatırlamazsın ama aralarına sıkışır dururum ben.
Sararıp solacaktır gittiğin dönüş yolları
zaman neyi bırakır hiç dokunmadan bir düşün. 
Köşeyi dönmek istedikçe yeni tezgahlar bulursun. 
Başka yüreklere sarılıp uyursun. 
İhtiyacı var mıdır? Sana o avuçların; 
Unutulmuş Ömrün Yorgun Üstadı. 
Tanıyor musun renginden bir kara sevdayı. 
Aradım seni, o günde, ondan sonra da, 
Telefonlar ne garip ulaşılmazları gösteriyorlar bir anda. 
Her şey eksikken ve tamamlanamazken kendimi topladım çıktım karşına. 
Çok kırıktı yüreğim dik durmak bu yüzden zordu 
devriliyordu zaten içimdeki bütün sevinçler. 
Şimdi düşünmek istersen bulursun
Ben sana o sokağı, 
o masayı,
hatta ışıkları yüzümüze çarpan o dolunayı, 
aynı fincanı aynı sevdayı 
ve illa aynı gözlerimi getirsem,
Kar etmez mi aynı cümleleri sersem önüne.
Dönüp bir kez daha düşünüp, 
hiç konuşmadan sarılmaz mısın?
Aynı aşkta aynı sonun yeniden yaşanma ihtimali var mıdır bilemem. 
Gelsen, belki de hiç gitmez misin?

Hiç yorum yok: