MÜZİK

27 Kasım 2012 Salı

GEÇ KALMIŞ ŞİİRLER

Bir ölüye şiir yazmak zor, tuaf , yaralayıcı...
Aradan geçen zaman senin için durmuş gibi
Aynı taze ifadeyle aynı ışıl gözlerinle karşımdasın
Ölüm haberini aldığımda hissettiğim bulaşıyor işte ellerime, 
    yazamıyorum 
Gökdelenler yükseliyor dünya var olmaya devam ediyor demek isterdim sana
sana demek isterdim ki ben de devam ediyorum yaşamaya
yaşasaydın bana bir şiir yazarmıydın acaba
ölen ben olsaydım 
sende yaşamaya devam edermiydin
gözlerini bir bayrak gibi taşıyorum ruhumda
kanıyor, kanıyor, kanıyorum 
daha Kasım sonundayız önümüzde çok kış var
az hüzünlü bir haftanın çok ortasındayız
söylemek istemiyorum sana ama yazacak çok şey, akacak çok yaş var 

bul ne olur bir sevgi cümlesi getir yüreğime koy 
bende bir cümleyi taşıyacak yüreğime koyacak kadar sevgi kalmadı 
çok merak ettiğim cevabını bilemediğim şey
söylediklerimden neler anlardın sen
ve ben sana ne kadarını söylerdim içimdekilerin  






Hiç yorum yok: