MÜZİK

24 Kasım 2012 Cumartesi

MESUT'SUZ OLMAZZZZZ

kullanılan oylar....
        Dershanecilik camiyasında 5. yılım... Çok insan çok öğrenci çok veli çok öğretmen çok dost tanıdım. Çok güldüm çok ağladım çok yoruldum. Ama beni bu kadar eğlendiren başka kantin ekibi hiç olmadı. Yıldıray abiyi eskiden beri tanırım. Köylüyüz ;) Yıldıray abinin çırağı Mesut'u 3 aydır tanırım (onlada köylüyüz) Bu kadar komik bu kadar eğlenceli bi ekip olamaz. Deli çocuk Mesut gün içinde ortadan kaybolup Yıldıray abiyi delirtsede kantinin vazgeçilmezi... Çay istersin kahve getirir kahve istersin şekerli getirir, soda istersin kola getirir bazen bişi istersin saatlerce beklersin hiç bir şey getirmez :) Su istersin ' ne için istemiştin ' der Çayı getirirken tabağına döker ıslanan tüm şekerleri çaya atar ' abla sen şekerli iç bu gün der. Yerler paspaslanacağında kaçıp yanımıza tüyer. İçilen çayları kimlere verdiğini yazmak yerine hepsini içimizden birinin hesabına yazar Kaktırır :) Yıldıray abi dedi ki mesutu kovayım... Dershanenin oylamasına sunduk ve Tabi Mesut kazandı :) Yorumu da şöyle oldu ' o Moruk Yıldıray kimle dans ettiğini bilmiyor'






mesut :))








Hiç yorum yok: