MÜZİK

29 Kasım 2012 Perşembe

UNUTAMAM SENİ...

     Oğlum Hukuk Fakültesini kazanamazsa seni bulurum' diye beni tehdit eden muhterem veli....
'Benle ne alakası var abi oğlun çalışsın kazansın' dedim. Oğlum çalışıyor kazanamazsa suçlu sizsiniz dedin. Kulağıma bazı şeyler de geliyor senle ilgili ' Sokak arası mafyasıymışsın' istemediğin dükkan kapanıyor istediğin mekanı başka yere taşınıyormuş. Beni ilk tehdit ettiğinde seni pek ciddiye almamıştım. Ama gelip gelip tehdit etmene gerek yok ki :( 'Güzelde suratın var dağıtmak istemem'  dedin bana yazık be abi. Seni gördüğüm an bana ' Beni hatırladın mı? ' diye sormanada gerek yok, ben seni asla unutmam ki. Maşallah boyun 5 metre, enin 2 metre, İkiz kule gibi adamsın. Baba serisi halt etmiş yürüyüşünün artistliğinin yanında... Geçen gece rüyamda beni parmaklarımdan başlayarak yedin sen. Ne ben seni unutabilirim, nede bu gönlümü avutabilirim....



Hiç yorum yok: