MÜZİK

1 Aralık 2012 Cumartesi

Bernayla sohbetleşme - HERKESE GICIĞIM LEN...

   Bi değişik haldeyim... Yorgun muyum? uykusuz mu? mutsuz mu? Galiba hepsi. Yaşadıklarım yaşayacaklarm yaşayamayacaklarım üstüne düşündüm. Yine vazgeçtim.  Kafam karışık elime cetvel verin çizgiyi yamuk çizerim. Birine düz yol tarif edeyim adamı kutuplara yollarım Ramazanpaşa diye... Gitar evde yılladır duruyo aldım dershaneye götürdüm bi sabah Cenk Müdür bana öğretsin diye. Adam dershaneyi kapatma kararı aldı bi kaç hafta içinde :( Neyse geldi eve bi keman kardeşim hemencecik çözdü olayı ben hala ensemle boynum arasında yer arıyorum bu zımbırtıya. Hırs ettim tutacam dedim hatta çalacam dedim. Bi kaç ses de çıkardım. Bunu da Cenk öğretecek yakındır..... Lakin komşulardan şikayet gelmiş dün bizim evden korna sesi geliyor diye....Ben yeteneksiz olabilir miyim ki?
    Bana yine yazmaktan başka çare yok biliyorum.
 Bazı siyasi yazıları rumuzla bilmem neyle yazmak zorundayım bu ülkede. Sağlam bi günlüğüm bile yok neyi yazsam beni tanıyanlar yorum yapıyor :( Ahir zamanlar da imparatorların günlükçüleri olurmuş. Yanlarında gezerler gün gün olayları yazarlarmış Vakanüs derlermiş adlarına. Altın kesecikleri ceplerine indirirlermiş her gün. Ozamanlar çok satanlar diye bir liste olmamasına rağmen içlerinden büyük edebiyatçılar çıkmış. Hatta kafa bile tutmuşlar yeri gelince devlete. Mesela Puşkin, Çarın en sevdiği şair olmasına rağmen despotizmi eleştirildiğinde soluğu Sibirya'da almış. Yıllarca sürgün yaşamış dönmüş yine de vazgeçmemiş tavrından. Ben rumuz arıyorum, hayalet pc yapıyorum kendimi niye?
   Neyse diyorum Şu komşularada bi çift lafım var. Onlar düğün sezonunda Ankaralı Turgut çalarken bende Scorpions Metallica'yı, Deep Purple'ı açayım son ses ... bak bakalım bir daha geceyarısı göbek atabiliyorlar mı? Herkese gıcığım len...

Hiç yorum yok: