MÜZİK

3 Aralık 2012 Pazartesi

HAYVAN GİBİ SEVİYO (- R - UM)

 .....aklimi unutuyorum bazi yerlerde,
 geri donup aliyorum. 
soz veriyorum, sozumden geri donuyorum. 
beni ariyorlar yetisemiyorum, uygun bir zamanda onlara geri donuyorum. 
ama ben; seni gordugum gunden oncesine geri donemiyorum....

bak bu da bir cesit ortalama insan beyninin yapamadigi seylerden biri ve ben bunu sana soylemek istemedigim icin herkese soyluyorum.

ve sirf simdiye kadar da birisi cikip icimde bundan sonra asla yesermeyecek o koca koca agaclarin hala ve israrla kok saliyor olmasina bir cozum bulamadigindan tum diger insanlardan utaniyorum.

insan gibi oturuyorum, insan gibi yemek yiyorum.
insan gibi uyuyor, ve insan gibi pencerenin onundeki saksilarda cicekler yetistiyorum.

peki ben neden hala hayvan gibi seviyorum?
ben neden hala omurlarinda zambak tohumlari yetistiren bir adam oldugunu dusunmekten baslayarak, butun insanustu ve dogaustu seylere inanmaya devam ediyorum?


sANA nOT.; İNSAN HİÇ BİR ŞEY YAŞAMAMIŞ GİBİ YAPABİLİYORDA HİÇ BİR ŞEY HİSSETMEMİŞ GİBİ YAPAMIYOR. ÖNCE BUNU ÖĞRENMELİSİN..

Bir dosta ;)) insan sevdiği sürece yaşıyor. Gittiğin yol açık olsun. Beni hatırlarsan ne güzel şiir yazardı dersin;) aklına böyle kalsın.
                                                                                                   berna...

Hiç yorum yok: