MÜZİK

15 Haziran 2013 Cumartesi

BERNANIN GÜNLÜĞÜNDEN ;)

Yaşamış olduklarım bu güne kadar beni asla adreslere bağımlı kılamadı.  Ne bir adamı, ne birinin adını, ne de bir toprak parçasını tapularcasına sahiplenmedim hiç bir zaman. Ben sadece birinin düşüncelerini, duygularını , eldeğmemişliklerini arayıp, anlamlar yükledim. Bir tür filmdeydim ve çevremdeki aktörlere karşı bazı duyarlılıklar geliştirdim. Acıları aşkları ihtirasları, kaprisleri iç hesaplarımı topladım. Kalemimde kullandım. Der misiniz ki? ne kadar yoruldun anlamaya çalışırken insanları. Hiç bir zaman suyun akışına bırakamadım kendimi, hep sorguladım, iz bırakmaya çalıştım, sordum. Sarılmadan direnmeden sevmeden devam edemedim yoluma. İyikide böyleyim diyorum iyiki günü ve insanları sıradan yaşayamadım hiç bir zaman. Sonu ne olur bilemiyorum. Ama yine uçucam yakında yazmak için, ne bir söz ne bir kan bağı nede bir aşk, daha güçlü olmadı bu duygudan.............


Hiç yorum yok: