MÜZİK

9 Temmuz 2013 Salı

YAZMAYAYIM DİYORUM OLMUYOOO

Ben neden insanlarla yaşanmışlıklara bu kadar değer veriyorum bilmiyorum. O yüzden gidemiyorum hemen mesela, tükenmiş oluyorum ve fakat buna rağmen kalıyorum bir süre daha.... Yaşadıklarımız güzeldi diye düşünüp tekmeyi vurmak zor geliyor kalbime. Gerçekten aşık olmadığım zaman bile kalabiliyorum. Aşıkken nasılım ne kadar dayanıklıyım tahmin bile edemezsiniz. Öyle çok yoruyor ki bunlar beni.... Şimdi herşey üst üste geldi yine delikanlı bir yazar var ' Bazen öyle olur geldi mi üst üste gelir' diyor.
Bu gün bankta yanıma oturan amca ' hayat kısa sen güzelsin çok yaşa ' dedi bana.. Yaşlılar ve çocuklar hayata karşı ne kadar gerçekçiler diye düşündüm Düşündüklerini daha kolay söyleyebiliyorlar en azından.
Herkes cambaz herkes sırtlan olmak istiyor şu dünyada, oysa ben sevgi istiyorum hala sabırla. Kirli yalanlar oyunlar ince hesaplar olmadan sevmek sevilmek.....
Gün bitti. Ben herşeyi kalbime attım gitti


BAZILARI ASLA DELİRMEZ....
ALLAHIM KİMBİLİR NASIL KORKUNÇ Bİ HAYAT SÜRDÜRÜYOR OLMALILAR !

Hiç yorum yok: