MÜZİK

23 Ağustos 2013 Cuma

BEKLERKEN SENİ

Bir kız koridorlarında dolaşırken bir devlet dairesinin "içinde", yarım yamalak bir pişmanlık vardı.
 O aslında aşkla ilgili şeylere pek de pişman olmazdı.
Canı Sait Faik okumak istiyordu dün gibi hatırımdaydı
ama bir telefonuna baktı ,
tıkladı bir Cemal Süreyya sözü; içini yaktı.
 Vazgeçti Sait Faik'ten hayat bir tercihti sonuçta
Cemal Süreyya'da vardı o gün masada.
O günden bir kaç gün geride,
 yaklaşık yirmi saat ötesinde bir adam vardı
Belki de baraja karşıydı sözleri
ama konuştular o karşılıkta
insanlar öperek sarılarak sevişerek; sanıyorken sevdiklerini
bilmedikleri çok şey vardı
önce konuşmak konuşmak konuşmak lazımdı......

Mandalina kokan ellerimle yazıyorum sana..

Seni anlatamayıp, susuyorum....
Peki o şimdi nerede diyorlar
Kaldırıp elimi havaya
 işaret parmağımla gösterip doğuyu
Bak işte orada diyorum
Ben hiç gidemedim onun yanına
kalamadım da.....
 Not: Bir dostun günlerinden....

Hiç yorum yok: