MÜZİK

28 Ağustos 2013 Çarşamba

BEN BİR PROVAKATÖRÜM :))

Hayat bir risk. Tabi ki yazmakta risk. Kimsenin bilmediği kesinlikle adımın geçmediği ama düzenli yazdığım bir başka blog daha var. Orada kişisel düşüncelerimi zaman zaman edebi bir günlük havasıyla yazarken arada iyi kötü hikayelerde koyuyorum.
Genelde orada yazdığım hikayelerin sonunu yazmıyorum. Ucu açık kalsın belki merakla beklensin bir gün bir kitapta yayınlansın diye belki de gıcıklık olsun diye kendimde bilmiyorum :) Neyse okuyucu kitlesi hiç fena değil özellikle edebiyatla ilgilenen insanlar olması çok hoş. 
Fakat şöyle bir durum var bu blog'un tersine o blog ya çok seviliyor yada nefret ediliyor. Evet çok garip okucu ikiye ayrılıyor keskin bir şekilde ya - çok beğendim tarz harika muhteşem bayıldım - diyor. Yada yedi sülalemin hatırını sayıyor o kadar okudum sonu nerede diye - okuduğum en boktan blog yazanlar var bana hakaret mailleri atanlar var. Bildiğin küfür ediyor özellikle de cinsiyetimi bilmedikleri için bir erkeğe küfredercesine sayıyorlar. Beni erkek sanıyor. Biri okuduklarımın en iyisi derken diğeri nefret ediyor. 
Oh be ne güzel :) Okuyucu provoke oluyor :) İkiye ayrılıyor. İşin en keyif aldığım kısmı okuyucu yorum yapabilmek için o lafları söylemek için başka bir siteye 25 soruluk bir anketi cevaplayarak üye olması ve benim sayfamda yorumunun yayınlanması için benim onayımı beklemesi. Yani adam baya uğraşıyor küfretmek için :)
Üstelik tarz olarak 3 farklı tarz kullanıyorum biri günlük yazarken diğeri güncel yazıyor bir diğeri de hikayeci oluyor bu durumda. Okuyucu 3 farklı admin olduğunu düşünüyor. Birini sevdiğini diğerinden nefret ettiğini söylüyor oysa 3 de benim :) --Günlük yazan arkadaş tamam da, bu diğeri niye 4 bölümdür yazdığı hikayeye artık devam etmeyeceğini söylüyor-- diyor
Yemin ederim bayılıyorum bu duruma. İsmimi kamufle etmek zorundayım... Bir gün yıllar sonra yayınlayacağım elbette sansürsüz hemde :) 
Okuyucu o bloga kafayı takıyor ve cevap vermek istiyor ya..........ya yanımda oluyor yada karşımda :) 
Buna ölüyorum....

Hiç yorum yok: