MÜZİK

4 Ağustos 2013 Pazar

BİR KABİLENİN EN HAYIRSIZ OĞLUDUR

İlk okul yeni bitmiş daha bir edebiyat öğretmenim var,
hala görüşür sohbet eder bir sevgili gibi buluşurum Necati Çağlayan.
Dedi ki bana " berna sen edebiyatı seviyorsan şiiri de seversin " , " bilmem ki hocam" dedim. Uzattı bir kitabı bana uyumadan içlerinden birini seç oku da uyu, seni besler" dedi. 
Bir AHMET ERHAN kitabıydı açtım her gün tek tek okudum 
hatırımda bir satır kaldı garip tuaf aslında 
öyle çocuk gibi yattım aynı yatağıma yıllar içinde değişmemiş farkettim hep aynı oda. 
Okumuşum üniversiteye gitmişim , çalışmaya izmire gitmişim niyet etmiş toparlan mışım 
hep bu odaya hep bu yatağa dönmüşüm aslında.
Berna'nın zihninde yaşı 14 olsa mesela bu satırlar geldi şimdi aklımda

Burada bir Ahmet Erhan var uzakta
Taşikardı, ülser ve panik ataklı 
Aşağı eğlenceden çıkın, etlik ilkokulunun altında
Ankara'da bir belediye otobüsü yalnızlığı yaşarGörseniz bir yerlerden hatırlarsınız mutlaka...
AHMET ERHAN

Haydar Elgülen derki kendisi için " Dünya ya yılkıya bırakılmış bir uyumsuzdur, ve kabilenin en hayırsız oğludur" Nur içinde yat................

Hiç yorum yok: