MÜZİK

13 Ağustos 2013 Salı

VE BAZEN...................

Bazen hiç bir şey yapmaz öylece otururduk
Bazen zaman'ı bütünüyle unutur şimdinin içine yumuşacık bir yatağa yatar gibi yayılırdım
Bazen onun hayallere daldığını yüzünden anlar
onun hayal ettiği ülkeye gitmek ister ama kendimi,
hayatımızı, ağırlığımızı, masada oturuşumuzu çok umutsuz bulurdum
bazen orada olduğumuzu unutur. sanki başbaşaymışız gibi uzun uzun aşkla bakardık
Bazen " ne güzel manzara " derdik
Bazen çok uzun bir süre susardık
Bazen sanki tüm şehir susar bir sessizliğe bürünürdü
Bazen ona sinirlenir yine de gülümserdik
Bazen üst üste iki gün aynı kıyafeti giyer bana yine de değişik görünürdü
Bazen uzanır elimi alır avuç içime çenesini koyardı
" Seni seviyorum " demek için dayanılmaz bir istek duyar bazen demezdim

Not: Orhan PAMUK "Masumiyet Müzesinden" alıntı paragraflar bazı değişikliklerle yazılmıştır 

Hiç yorum yok: