MÜZİK

15 Eylül 2013 Pazar

EYLÜL'DE KARŞILAŞMAYALIM

Seslendim beni görmüyor karşıya bakıyordu çünkü. Gözleri irkilerek baktığı noktada kaldı. Düşündü göz, şaşırdı, kaldı.
Sonra göz arandı duyduğu uzak sese baktı. Beni gördü. Siyah saçları, siyah gözleri, siyah elbiseli bir kız. Sanki ela gözleri simsiyah oldu. Doğruldu, belki gülümsedi ama o kadar karışmıştı ki ifadesi anlayamadım. Korna sesleri etrafı sardı ışık yanmıştı. Benim içinde olduğum araba gazı bastı. Arkamda kalınca fark etti hızlandı. Tam aynı hizaya getirdiğinde arabasını eliyle bana bir işaret yaptı . Bir Sezen Aksu şarkısı açık pencerelerinden asfalta taştı.
Onu anladığımı anlasın diye pencereden kolumu dışarı çıkardım elimle aşağı işareti yaptım. " Birbirimiz kaybetmiştik" Ve bunun daha uygun bir ifadesi yoktu.....
 Bir süre sonra farklı yollara saptık tıptı hayatı yaşarken de yaptığımız gibi.......


Hiç yorum yok: