MÜZİK

6 Ekim 2013 Pazar

YEŞİL KIZ BİR KARA OĞLAN

Başıma neler gelirdi, çıkardım bir anda işin içinden
sıyrılırdım ben
sana kadar
İki yılda 176 kez karşılaştık seninle
yürüdük geçtik
çoğu kereler hiç farkında olmadan gördüm seni
ağırdı yüklerimiz
bilirim

Katlandım
katlandı durdu günler
kendime sığındım
katlana katlana küçük bir çantaya sığdım
ama bu gün göz göze geldik bir anda


ellerin titrerdi beni severken
ellerim titriyor çok düşününce
işte bu gün öyle karşılaştık ki senle
Gözlerini; iki yıldır ilk defa gördüm
Bir anda güldüğümüz ağladığımız ve o yıkılıp kaldığımız günler canlandı
hala sadece sen canlandırabiliyorsun tüm zamanları
ben artık bir sigara daha yakarsam seni unuturum bile sanıyordum
haberi olsun bizi ayıran duvarların ve kapıların
mengeneye sıkıştırdılar benim kalbimi
Acıdım acıdım acımla kaldım....


var mı geçen zamanın bir çaresi?

Not; Kırık dostun aşk hikayesinden esinlenilmiştir


Hiç yorum yok: