MÜZİK

20 Kasım 2013 Çarşamba

RÜYA"

Şu ana kadar sana yazdıklarımdan bir demet çiçek çıkar mı bilmem.
Ama anlatıcısı olduğum hikayemde kendimden ayrı tutup kendimmiş gibi bir tek betim sensin,
ve en önemlisin. Asıl mesele nasıl ?
Nitel, nicel hatta tüm soyut kavramların ötesinde nasıl olur da hepsinden arınmış bir sen, hikayemin her yerine böyle serpiştin. Kınadım bu sabah kendimi, düşünmesi bile bir ayıp gibi yapıştı şu şapşal ifademe. Söküp atmak ise düşüncede sevimli bir yaramazlık gibi gelirken, tek bir son cümlemin hikayemizi böyle bitirecek olması çok acımasızca geliyor şimdi. Hepsi biter sonuçta değil mi? Sonsuza dek süren kaç hikaye var ki? Elimde bir tane bile yok....
Seni fikrime ve kalbime koyup üç satır karaladığım  günden bu güne ve bir süre daha yarına,
bu güne kadar bana vurup kaçmış olayların hepsinin inadına,
seni kalbimle taşıyorum.
 Bir süre öyle çok yazdım ki seni, neredeyse en yakınlarımdan çok sevmeye başladım aslında olmazlığını
Yükün ağır geldi durdum dinlendim
 bu sabah uyandım ve sana geldim...


Sabaha karşı gördüğüm rüya da sen, ayak ucumdan tüm çevremi sarmış bir kozak yığınını tutuşturuyorsun. Tıpkı benim sana yaptığım gibi diye düşünmüyorum bile......
Yanıyorum yada yanmak üzereyim. Böyle bir durumda rüya da bile olsa çoğu insan paniklerdi, fakat öyle olmadı. Ateş bana ulaştığında uyanmayı seçtim. Bir fincan kahve kokusunu, rüyama tercih ettim. Tıpkı gerçek hayatta yaptığım gibi mi diye sorma bile....


1 yorum:

e-vren ;) dedi ki...

Yine çok derin ve harika cümleler. Zevkle okudum, ellerine sağlık bizim kız (;