MÜZİK

18 Aralık 2013 Çarşamba

AH BE AZİZİM

İnsan bilemiyor işte....

Birşey olsun isterseniz , "o olamaz" zannedin.... Eski pc de kısa kısa başladığım ama bir türlü devamını getirmediğim tam 7 hikayem vardı. Şiir deneme senaryo benzeri yazılarımı saymıyorum bile. Hiç birini yedeklememiş, taslak şeklinde saklamamıştım. Bir anda sadece yazı yazdığım nete bile girmediğim  bilgisayar çöktüğünde dedim ki " senin kıymet bilmediklerini ben böyle silerim" diyor hayat bana...
Sonra dedim ki ama en önemli ve üstünde çalışılmışlar bu pc de ve bolgda taslak olarak saklılar yani çökse bile kaybolmayacak çok şey var. Bu olgun bakış açım bile mutlu edemedi sonuçta beni.....oturdum ağladım sonra... Çünkü ya içlerinden biri en iyi siyse diye düşündüm. İnsan en çok nede olsa kaybetmez sandıklarını umursamıyormuş. Onun daha zamanı var o orada dursun şimdilik...
 "o orada dururken" durduk yere birşey olmaz ona sandıklarımız gider se ya?

Ah be Azizim herşeye sahip olabilirsin ama mutlu olmayınca olmuyor... Üstelik cesaretim de yok galiba mutlu olmaya

Bazen durduk yere sağa sola saldırdığım içimdekini bastırmak için büyük patlamalar aradığım da oluyor. İlk gençlik yıllarımda böyle miydim ya ben ? eski bir arkadaşım derdi ya " hayatın her anını eğlenceli ve bol gülmeli hale getiren senin gibi birini tanımadım ben" diye. Artık değil. Zaman zaman öyle ama son 3 yıldır pek öyle değil. 2012 ve 1013 hep içimi azaltan solduran şeyler getirdi sabrettim ama hala daha fazlasıyla içime doğru yürüyor kırıklar.....Bazen çok dirençli çok kendi kendime yetecek gibi duran ben, bi bakıyorum ki sapına kadar vazgeçmişim her şeyden....
Pardon böyle olmayacaktı bu yazı...
Kızar şimdi içim bana,
 bunu ne diye buraya yazdın der. " haberin yok ölüyorum" şarkısını söyleyen Melis Danışmend şarkısı hayatın " ben seni öldürür öldürür öldürmem" demesi gibi.
Hiç anlaşılmaya çalışmıyorum da... Kendim anlıyorum ya kendimi; işte buna çare yok.

Velhasıl böyle yaşıyoruz be Azizim. Bilesin ki bazen mutsuzuz....


Hiç yorum yok: