MÜZİK

22 Aralık 2013 Pazar

BERNANIN GÜNLÜĞÜ / KAFAMDA DELI SORULAR

Aslında bu yazı bir kaç hafta öncesinin duygularını taşıyor. Evet evet hiç bir duygu ve durum zamana karşı direnemiyor...
Bu çok dokunaklı mı? Bilmiyorum ama ben büyük hayallerimden birine arkamı dönmüşüm. Bir gün geri dönme umudunun aslında küçük kırıntılarını bile içimde tutmamışım. Yetişkinliğe adım atarken ve önümde pek çok hayat mümkünken beni şuan bulunduğum yere getireni seçmişim. elimde mevzuat eğitimi programını anlatan ince bir brosürle İhracat/İthalat Birliğinin daha önce yüzlerce kez girdiğim görkemli kapısında durup kendimin farkına vardığımda,
Terkettiğim tüm öteki hayatlar beni daima kıskançlık ve kızgınlıkla sığındıkları köşeden gözlüyorlarmış hissine kapıldım.
Üniversiteyi yeni bitirip kendi alanımda en iyilerinden biri olacağımı düşündüğüm o ilk aylarımda, bir gün, iş çıkışında toplandığımız, kalabalık İzmir sokaklarından birinde, yanımdaki bir kaç arkadaşıma sağlam bir konusma yapmıştım.
"Skâcel'i bilir misiniz? Diye bitirmiştim cümlelerimi. Ska bir defasında içinde bulunduğu durumu ev yapmak ve oraya üç yüz yıl kapanmak istediğini söyler. Bende öyleyim...
Ben o gün içimi kamçılayan hırstan, üç yüz yıl uzunluğunda bir tünel görmüştüm. Duygular yanılır ve düzeltilirler diyelim. Peki şuan araya giren beş yılda kazanabilecegim ama kazanılamamış imza'm. Neden ince ve yumusak derime böyle batıyor?

Hiç yorum yok: