MÜZİK

17 Aralık 2013 Salı

KUR MASAYI

Binbir dille dahi anlatsalar
İnanmakta güçlük çekerdim
İçinde bulunduğumuz içine girilmez durumu
Seninle büyük bir paragrafın ,
herkese anlamlı gelmeyen;
 ama ince manalı bir dizesinde kavuşmak isterdim..

Süreyya'nın kuşları
Shakespeare'in soneleri
Frida'nın renkleri
Keskin'in bıçak gibi içimi kesen sözleri
Tomris'in bize benzemeyen öykü kahramanları
Müldür'ün kalemi olan herkesi kıskandıran,kelime oyunları
Cansever'in yazmayı unuttuğu aşk mektupları
Ortaçgil'in henüz doğmamış çocuklarıma mırıldandığı şarkılar
Adını unuttuğum sonsuz bir vahada kayboldular

Bende adını bilmediğim insanlara bıraktım
itemediğim tüm manaları


Yitirmek 21. yüzyılda
belkide en çok bana mübah
Gör beni Tanrım
Ellerimde kaldı hiç açmamış bir çiçeğin koparılmış dalları.......






Hiç yorum yok: