MÜZİK

21 Aralık 2013 Cumartesi

VAKİT

- ağır çekimle usul usul ... yok heceleyerek değil uykudan yeni kalkmış bir miskinlikle okumanız tavsiye edilir...

Karşımda olur olmaz dağılan dünyama; dalmışım, bi  gör...
Sırtımda arkamı döndüğüm güneş ışığı, tepemde dalı kırılmış bir ağaç gölgesi,
alnımda şiir okuyan bir kuş sürüsü
Solumda duran boyası akmış umutlar
kırmızı rengine aldandığım gerçek üstü bir yürek

Salladım küreklerimi boşa, hatta denize
Bir kayıktım aktım yolumu buldum
Üzerinde oturduğum bir bank olunca günler,
kollarımı yağmura açtım da kimi bekledim?
Sanki yaşamak değil di benimki
bir Can Yücel şiirine klip çekilesiydi bu hayat

Duru bir yeşildi o gün ortalık,
akşam güneşi kırılmış bir mızrak boyu
içine girilesi bir ayarsızlıkta

senin nal'ın nalmış anladım
senin at'ında attır
gidişin adam akıllı gidiş tamamdır
dumani de caba
Dumanım da çabadır


Dilimde dolanır adın
Elim saçımda
Aklımda hayatıma nükseden tüm haksızlıklar
Oho çok zaman olmuş ait olduğum bu köşeye geçeli
Getir dirseğini öpeyim yanlızlığımın

Anladığımda çok gençtim
vakit çok geçti
ışıklarla düzüldü içimin çocuk gülüşü
 içimden bir vakit seçtim, uzun bir yoldu

 hayatındı; kalabalık bir avlu
 bahçe kapından;
   aydınlık bir öğle vakti oldum" da geçtim.........


Bir otobüs camında çıplak kalkmak gibisin hayatımda , adının baş harfini otobüs camına höh leyerek yazdığım korkma, harf değildi hüvviyetindi. Bir köpek gibi pisleyip üstünü örtmek vardı bu hayatın da... 
bu hiç alakasız bu siluetinden bağımsız bu hatta otobüs camından, adından, höhlemekten de bağımsız kişisel bir çıkmaz bu.....



Hiç yorum yok: