MÜZİK

12 Aralık 2013 Perşembe

"VEYL

Lale Müldür’ün sevdiğim bir şiiri der ki; 
Dünya tatsızlığı kristalleşirken kimyasal bir çözeltide, hiçbir şeyi çözemezsin, ama bazen bir şey olur insana, kısa süren bir şey...... bazı insanlarla yıllarca görüşsen de bir şey olmaz. ...........

Ne vakit içimdekini yazacak olsam sana, vazgeçiyorum... Benimde kolay kalp süzgeçimden geçirip, henüz içime yerleştiremediklerim vardır belki kim bilir? İşte öyle zamanlarımdayım. Elim de kalbim kadar ağır. Bir kaç şey daha var yazmam gereken. Ama henüz değil. Çünkü sevgili blog'um yazmak bu defa zannettiğin kadar kolay değil; hemde iyi gelmiyor. Bu kez yazmayıp birkaç nefes daha beklemeliyim...
Zira bu kez ben hala, göz ucuyla dahi baktığımda kanamasından korktuğum duyguların sahibiyim...


'Cehennem başkasını sevmektir’ demiş ya ‘Sartre’ Yanılmış. Belki de ben ‘ İnsanın gerçekten sevmediği biriyle konuşması bile utanılacak şey’ dediği için Camus’u bu kadar seviyorum. Camus bu gün 100 yaşında ben henüz 27yim. Onun yolundayım da; ömür var mı?  varacak mıyım oraya ?

Hiç yorum yok: