MÜZİK

22 Aralık 2013 Pazar

ZAMAN

- Hiç özlemeyeceğim insanlar tanıdım
Bunu nasıl tarif ederim? Çok kolay ...
- Pişmanlık, kayıp, üzüntü, kızgınlık... ? 

Dışarısı soğuktu Aralık'tı, kıştı bu şehir. Bir yerlerde sesimin yetmediğini susmam gerektiğini fark ettim. Cevaplar yorucu geliyor bazen dinlemekte onları....   Hepsi bitecek dedim vakti varken sor. Belki küçük bir cevap elindeki son şey olur ondan kalan...

Belki hepsinden biraz diyeceksin
- demek hepsinden lazım.

 O bunu bilmiyordu anlatmakta istemedim ben biraz. Hepsi birbirinden farklıydı.
 Pişmanlığı zararın bi yerinden döndüm mantığına göme bilirdin. Kaybı gelecekte kazanacak olduklarına kazanç saya bilirdin,  Üzüntüyü yaşardın asla aynı kalmazdı, kızgınlığı paylaşa bilirdin herkes her şeyden biraz zarar görürdü...
 Tanıdığım çoğu insanlar savurgan dı. Öyle savurgan dılar ki kalplerinde ki ve düşüncelerindeki her şeyin bir adresi vardı. Ve onlar diledikleri gibi sahiplendiklerine aslında sahip olamadıkları teslimiyet düşüncesini savurma becerisine sahiptiler. Oysa basit şeyler gerek duyguların içerisine, kolay anlaşılır hissedilebilir şeyler mutlaka. Bunun cevabı hiç bir zaman hepsinden biraz olamazdı.

 - Evet hiç özlemeyeceğim insanlar tanıdım... İçimde herhangi bir duygu barındırmadığım, tarif edilecek hiç bir şey hissetmediğim insanlar....


Ölüm değil sevdiğim sınırı olmayan tek şey yaşadığımız zaManlar

Hiç yorum yok: