MÜZİK

7 Ocak 2014 Salı

ARAMIZDAKİ KÜÇÜK ŞEY





Hepimize olur
Bu niye? Sen neden? O öyle demek...
Fakat mesela bazen
bildiğini söyleyememek
Zil çalar
gelirler
En derin izleri beraber getirenler

Yaşamak dediğin küçük yer
Biz senle birbirimizi arayamazdık
Ama damar damar üstüne rastlaştık
Bulamadım ellerimi hayatta koyacak çok yer

Sözlerin tellere takılan kazaklar gibi
Hızla koştuğumda tutardı beni
Savaşır gibi yapan iki orduyuz dedin
Bizi korumasın aşk
Bunlar geçecek
Çiçek günler getirecek sana
gelecek

Gerçek mermileri bende kullandı
hayat gerçekten sıkı
öyle bir yerdesin ki bende
öyle sapa öyle sığ
bir askerin bile çıkıp bakmadığı
senin nerede olduğunu kim ben gibi bilecek?

İlk girenin vurulacağı bir kapıdayız biz
şimdilik gündüz gözüyle düşüneceğiz
aşk bu meskun mekan
ama hayatta en iyi savunma ölmek midir sevgiliM?
içimde seni isteyen çocuğu susturamıyorum
kalbimdesin. diyenleri düşünüyorum kapına gelmeden
kelimeler benzer
kalbimsin sevgili
seni durduramıyorum




Hiç yorum yok: