MÜZİK

31 Ocak 2014 Cuma

BERNA GÜNLÜKLERİ/ NASİHAT

Roman yahut şiir;
 eğer bir aşkı yazmak istiyorsanız henüz aşkı yaşıyorken yazın. Aşkın sancısı bittikten sonra yazacağınız her kelime okuyucuya finale dair ipuçları verecektir.. Hele ki sonu fena bir aşksa, korkarım ki; mutsuzluğun kokusu, mutluluğun kokusundan çok daha kesiftir. Benim dün gece sabaha kadar yazmaya devam ettiğim romanımda kahramanlarımdan biri tıpkı ben gibi hissediyorsa, bunun aşkla ilgisi elbette vardır. Öbür taraftan şunu kesinlikle biliyorum ki, aşk tek başına bir edebi eseri oluşturacak güçlü imgeler taşıyamaz.
Bana en çok lazım olan şey ne güzel, her zaman benim..

2 yorum:

E. dedi ki...

yahu yaşarken insan yazmak istemiyor ki. doğrusu senin dediğin gibi aslında.
roman mı yazıyorsuun :)
keşke kitabın çıksa :)

bilmem ki yani aşk belki bir edebi eseri tek başına götürebilir

bernademirkapı dedi ki...

Evet. Umarım çıkar bir gün ;)