MÜZİK

24 Ocak 2014 Cuma

GÜMÜŞLÜK

Yazarken de bakarken de hatta yaşarken de dünyaya tekrar dön(M)em zor senden...
Gel içinde olduğum mağrur inceliğime vurma..
Usanmıştım olamadıklarımdan, tılsımlı yabancı sıfatlardan, belki severim duyarlılığımdan,
kaç zamandır seni bekliyordum.
Gel..
Bilmezdim adresini yüzünde taşıyan bir insan varmış,
gözlerin gelmişin geçmişinle koca okyanus..
Geri vereyim hayattan aldıklarımı,
bir işe yaramaz demek yaşadıklarım
bitirilmiş bir çağdır senden öncesi...
düştüğüm vurduğum seslendiğim hayatlar
talan ettiğim zulalar...
uçurum duygusuyla yaşadığım
son gençlik yıllarımda
Gel.
Saklarım seni sevmeyi gümüşlüklerimde, bakırlarımda, cila geçtiğim ahşaplarımda
ovmalı umutlarım, gelecek inancım, yarınlarımda...
Hala bir umut varsa
Gel.
Gitme..
içtenliğimin beslediği yere yerleştin zaten
dünya görüşlerinin, ve hesaplı kötülüklerin kirletmediği bir yerde
kış güneşinin mutlu ettiği bir kedi gibi rahatım
kal üç günlük dünyanın en kıymetli bir günü zaten geçmiş
son günü birlikte yaşar mıyız?
bilinmez
kader..
öyleyse bu gün kal
sen gidersen
bu günler elbette geçer
ama geçmez yitirdiğim bu yüreğin acısı
ben ne alnımı
ne kalbimi
 ayakta tutamam sensiz
Tek bir günün sırası gelsin diye yaşam boyu bekledim
Geldiysen bari kal...

Hiç yorum yok: