MÜZİK

12 Ocak 2014 Pazar

GÜNE DÜŞEN CÜMLELER

"Her şey kabullenmekle başlar" demiştim bir gün çok sevdiğim bir dostuma.
 " Bir durumu kabullendikten sonra şikayet etmeyi , çare aramayı, bir şeyleri düzeltmeyi  bırakıp içinde bulunduğun anı seversin.
Bu sabah ben kendi sözlerimi, hatırladım.
Ne acı şimdi dışarı baktığımda her şeye bu kadar yabancılaşmam.
O kadar yakındım ki ben kendime ...
ama şimdi elimi dışarı çıkardığımda yağmurun yağıp yağmayacağı kavramak dışında kendime dair bir şey bulamıyorum.
Ben hep dünyanın kirli hesaplı bakışlarından kurtulmak istedim duayla..... bekledim.
Eskiden koyu kahveydi gözlerim, bir ton açığını çıkardım güldüğüm zamanlarda.
Aşkta varsayımlar olmazmış anladım.
Daha iyi öğrendim üşümeyi, içim açıkta kaldığında.
Ve kış daha soğuk geçermiş bazı yıllarda,
 öğrendim..
sadece ellerim ısındığında..
Aklıma bir anda gelmiş bir fikir gibi attım inandığım her şeyi ortaya,
alıp atın beni ....
atın gözlerimden aşağıya

Hiç bir gövdeye ait olmadım evet,
Rüzgarda savurdum ruhumu yıllar boyunca
Yine de yerleşik ruhları hiç kıskanmadım
Yollara düştüm yine kelimeler boyunca
Bilinmek değil anlaşılmaktır derdim. Bilmek anmak değildir zira..
Uzun zamandır içinde beni bu kadar çok barındıran bir cümle kurmamıştım
hatta yazmamıştım içimi böyle ulu orta......




Hiç yorum yok: