MÜZİK

12 Ocak 2014 Pazar

MİM :)

Sevgili Ahu beni mim'lemiş. Bende kimse bunu bana yapmaz mı derdim. Başladım cevaplamaya... Keyifli okumalar....

Tek başına insan keyiflenmek için ne yapabilir?

İnsanın kim olduğuna göre değişir. Bazıları kendileriyle bazıları başkalarıyla mutludur. Ben birincisini daha kuvvetli ama ikincisini de sık sık yaşarım.

İnsan kaderini mi yazar? Kaderini mi yaşar?

İkisi de bence her şey önceden izlenmiş bir film gibi kader defterinde yazılı. Zaman kavramı dünyada var attığımız her adım kendi seçimimizdir kader bizi daha iyi yada kötü biri yapmaz.

Sizi en net tanımayan kelime?

Objektif bir cevap verebileceğime inanmıyorum .. Başkalarına sormak lazım.

Kendinizle ilgili 3'ü doğru 4 cümle kurun.

Bazı kitapları insanlardan çok seviyorum
Canımı yakmayan birinin canını yakamam.
Yapmaktan en çok keyif aldığım şeylerden biri kahkahalar atmaktır.
Zeki olduğunu düşündüğüm insanlar anlamaya yatkın bulduğum insanlardır.
( Yalan olanı siz bulun bakalım ;)

Para mı? Statü mü? 

Karakter yoksa ikisi de mutlu etmez.

Sorun nedir?

Bazen ben , bazen karşımda ki .....

Mevsim ?

Bahar yaz falan değil... Haziran

En sevdiğin halin?

Kararını vermiş netleşmiş ifadeyle bakan berna

İnanç ve yaşam

Üzerine kendimi diktiğim iskelet

Yıkıldığın an

Yanıldığım an



Hiç yorum yok: