MÜZİK

8 Ocak 2014 Çarşamba

SAHNE SİZİN, DEVİR SİZİN DEVRİNİZ

Ömrüm boyunca size benzememek için uğraştım. Siz tüketmek, siz kırmak, siz yormak bilirsiniz.
Sizden bahsediyorum hepinizden. Hayalini kurduğum emek verdiğim sevgi verdiğim ne varsa el birliğiyle içine ettiniz. O kadar hoyrat kullandınız ki hayallerimi , gerçekleştirdiğimde artık tam olarak istediğim şey olmaları imkansızdı. Sizi dinlemekten yoruldum. Herkes kendinden ne kadar emin. Kendi doğrusu dilinde,
 duymuyor, dinlemiyor, herşeyi biliyor.
Biraz sakin diye bağırmak geliyor içimden bağırmıyorum. Yaşlanmak gelecek düşünü kaybetmekle başlar derdim. Yaşlanıyorum.
Ki ben ne zaman sizden bir adım ileri hayal kursam, sizin olamadığınız insan olsam, içimde temiz bir şey bulunsam, çıktığım yerden aşağıya beni sürüklediniz. Nasıl susacağımı bilemiyorum. Onayladığınız yanıtlar her zaman yüzeysel. Sizin insan olamama durumunuz; işleriniz, eğitim seviyeniz hayallerinizle parelel. Ne zaman biraz daha yüksek insan olsanız insanlığınızdan veriyorsunuz. Ben sizin gibi durumsuz olamıyorum. İçgüdülerimi hiç bir işte uygulamama izin vermediniz bekledim. Bir son için bir başlangıç yakalamak için bekledim. Birşey yakalasam sıkıca tuttum, ellerimi kestiniz. Hiç insan olamayacak insanlar tanıdım. Kamuflaj da bir meziyet. Görüntüde de benzemeyeni vardı zira.
Sizin söylemek istedikleriniz kendi duymak istediklerinizdi. Yazdıklarınız bana , kendi okumak istedikleriniz.
Sevmeniz sizin , sevilmek istediğiniz biçimdeydi .
Aklımı en acı , en derin, en sonsuza atayım.Anlatamadım size, siz bir film karesinde gördüğünüzü gerçek hayatta da görseniz aynı gözlerle bakardınız, elimden ne gelir?
 Şimdi ben sadece ama sadece nasıl susacağımı bilemiyorum Ben susmayı da bulurum da siz onuda içime kazık yapar oturtursunuz diye korkuyorum............


İnsanı insanda, maviyi mavide, köylüyü köyde, umudu umutta seviyorumdum ben. Aranızda yazmayı seçmem, size karşı direnmemin tek yolu ...Siz bahar yapraklarını toplayıp yakın tamam da, bırakın ben benim yaprağımı teselli edeyim

Hiç yorum yok: