MÜZİK

2 Ocak 2014 Perşembe

SEVGİLİ



Öyle garip bir hüzün ki bu sevgili. İçimden kopup giden tüm o renkler, kokularını yitirmiş ezberlere yenildi. 
Alışıyorsun elbet zamanla yabancıların o küsnül ve sığıntı algılarıyla yaşamaya... Ve yabancı yüzlerde yabancı kokularda tanıdık laflar bulmaya. Neden bahsediyorsun sen neden? diye çırpındığım , anlamaya uğraştığım günlerin sonunda bezgin hayal kırıklıklarım. Aslında senin taşınılmaz saydıklarındı.
Sonra zaman durdu bu sabah
Ve o durağan zamanın içinde sen , biraz soluk biraz gri
 Sevipte sevmezden geldiğim sevgili, kabul etmezdi içim.... 
Bile bile girdiğim bu yolda aklımı çıkaramadım 
aklımdakiydi. 
Ama onu da dinlemezdi içim. 
Çok yazık derdi bunca parçaya. Ayaklandı direndi, sonrası muamma biliyorum
Zor tırmanılmış bir dağın zirve yeriydi gözlerinde gördüğüm
bana bir şey söyle 
Omzunun çukurundan gidiyorum
Kolay mı...
Bunca güldüğümüz bunca sarıldığımız bunca anladıklarımızı kaybediyorum
Bedeni saran, güne dokunan anı yaşatan insanlar tanırsında
Gözlerin ruhuma işledi Sevgili







Hiç yorum yok: