MÜZİK

14 Şubat 2014 Cuma

SEVDİĞİ/V\



 Oruç Aruoba der ki bir şiirinde 
sevdiğiMizde ;
'Lütfen bu gece üşümesin'
'Lütfen bu gece acılanmasın'
'Lütfen bu gece rahat uyusun'....

 Sevgi böyledir işte bir yığın dilekler topluluğu; 
kalabalık bir martı sürüsü olur, geçer tepenizden. 

SEN BANA İYİ (Kİ) GELDİN....

İsterdim ki bin yıl sadece seni nasıl sevdiğimi yazmak... 
Ve yaşamak sevdiğim seninle bin ömür....
 Kime neyi nasıl anlatırsan anlat hani aslında anlatacak olduğunu anlamazlar da, bunu bilir ya insan.. Aşk söylenmemiş sözlermiş işte.. 

BEN SENİ İYİ Kİ (ÇOK) SEVDİM....

 Kapıldım bende daha önce hiç dinlenmemiş bir şarkının ezgisine..
Göç etmiş en masum en tatlı gülüşlerim geri dönmeye başladı en tenha koyaklardan ,
günlerime...
Oysa tanımazken sana dair en ufak bir tını yoktu içimde, şimdi var olduğunu bilmediğim bir duygu hançeri kımıldamış gibi derinimde..
 Ben seni sevdim de hangi zaman bu kadar sevdim?

hakimin büyük bir dava sonucu 
kaleminin aniden kırılması gibi
anlık bir şey 
bu 
benimkisi...

 Sesinde türlü renge bulanmış , derin şiirler var. Bir gece vakti aniden,  içimde asılmayı bekleyen zencileri kurtardılar.
 Bunca zaman içinde bilemem sevdiğim,
ben seni hiç üzdüm mü?
GÜLDÜRDÜM MÜ?
Ama sen beni çok güldürdün..
Aynı bardaktan içtiğimiz suyun, aynı mekanda aldığım soluğun , hani öperken yüreğime koyduğun ...
şekerde bulunmaz bir tadı var.

Seninle bir gün ya da bin yıl , zaman mubahtır
Zaten senle olmak , Güney Yarım kürede ; çok sığ sonsuz ve geniş bir ırMaktır.....

BENİ BIRAKMA...

Ah be sevgili ne desem işte,
hep böyle eksik kalacak
daha seni daha bizi yazacak kadar usta olmamış dilim,
daha yaşadığım sarhoşluk mayhoş olmamış
kaç tadı var kim bilir senli günlerin
daha ilk bahar
daha yaz
yeni bir yıl olmamış

çok zaman lazım...
eğer ben buna doyamazsam
seninle dünya ya yeniden gelelim istiyorum...

Gel seninle balkona şiir dikelim
Biz seninle yüz yıl içinde belki ölürüz
geriye o şiirler kalsın
ve genç bir delikanlı bir gün o şiirleri tutup
sevdiğine koparsın....






Hiç yorum yok: