MÜZİK

5 Şubat 2014 Çarşamba

YANARDIM

Ben ne za(M)an sana gelsem
ardımda dönüşümü beklerdi koca uçurum
sorusu cevabından acı kelimeler düşerdi geceme
bilmiyormuşum..

ne sandığın gibi yüksekte
ne alçak bir dünya da yürüyordu içimdeki ölüler
zamanımı bekliyordu uzun kış
dışarıda soğuk ve sert mevsimler
cümlenin döndüğü
sözün vurduğu yerde
küçülüp kalıyordu
hesapladığımız tüm günler
biz seninle birlikte geçecek bir gün bile planlamadık
ayrılıklaydı işimiz
sancısı da kendisi de zordur derdin
dinlerdim
lakin bulamazdım gözlerinden öte yol..

sıcak ateş rengi çarşafları olurdu gecenin
birbirine karşıdan bakan iki ay gibi bakardık
gülünce gözlerinle gülerdin
ellerimi karnında unutur da uyurdum
ama durmaz
ayaklanır gelirdi geçmişten kelimeler
ya sabahı
ya gecesi giderdi o günün
eksik yaşardık zamanı
derime çivi çakardı içimdeki işçiler
en ağır sözler saplanırdı güneşe
gözümden akardı sarıldığımız günler
ben ne zaman sana gelsem
boynuma bir halka daha dolardı
kalbimdeki yerin
yanardım
ve kesmez bir bıçak keserdi bileklerimi
Kanardım....

Hiç yorum yok: