MÜZİK

18 Mart 2014 Salı

BERNA GÜNLÜĞÜ 18 MART

 Bir garip bu aralar ruh halim. Olgunlaşma dönemimde miyim nedir? bilemiyorum. Bir sindirme, bir benimseme olanı biteni ki sormayın. Bir çözüm ararken bile sakin, durgun, dinginim. Bir esip gürleyesi varken kalbimin sonra bir bakmışsın pırıl pırıl parlayası var..

 Salak salak kırgınlıklarım da var bu ara her şeye .. İnsanlara kırgınlığım öyle pis oluyor ki sormayın. "hani dal rüzgarı affetse de kırılmıştır bir kere modeliyim. " bu ara çok okumalıyım yoksa hüzünleneceğim" demiş ya Simon .. hah biraz öyleyim..

Ama okumalarımda bölük pörçük. Zamanında aynı anda bir kaç kitabı okuduğum elbette olmuştu ama şimdi elime aldığımı yarım bırakıp diğerine geçiyorum. Ya hepsi yarım kalacak ya da toptan bitecekler..

 Hassas taraflarımı törpülemekten hep çekindim ben. Beni besleyen duygularım olduklarını düşündüm. Belki de yanıldım. Belki sandığım gibi değildi. Törpüle bu kızı diyorum kendime şu günlerde , anlamaya çalışıyorum iç sesimi.. Hani olur ya bazen , kime neyi nasıl anlatırsan anlat , anlamayacaklarını bilir ya insan bu da böyleymiş işte..
Sevgilimle mutluyum kısa sürede aramızdaki iletişim dilini kurabildiğimizi düşünmüştüm ta en başında. Yanılmadım sanırım. Hem tutkumla hem aklımla bağlıyım ona. Hala oturtmaya hala anlamaya çalıştığımız şeyler var biliyorum. Ama korkmuyorum. Sevgime güveniyorum belki de iç sesime .. Yada birlikte illaki güldüğümüz her buluşmamıza, sıcak yoğun sarılmalarına güveniyorum. Beni ben yapan her şey gibi , onun göğsünde taşıdığına güveniyorum... Şükrediyorum ..

Dilerim ki zaman güzellikler aydınlıklar kahkahalar getirsin hak eden herkese ..
Benim buna benzer on binlerce dileğim var dile getirmeyip yüreğime yığdığım...

Mutluluğu ancak giderken çıkardığı sesten tanıyor insanlar.. Bense yaşarken duymaya çalışıyorum.. Ben biraz da bu yüzden işte her an yaşamaya çalışıyorum..

Hiç yorum yok: