MÜZİK

27 Mart 2014 Perşembe

DUA

Daha dün akşam gök yüzüne bakıp dedim ki ; Allah'ım bu güzel hava için teşekkür ederim. Sokaklar ışıklar deniz yürümek ve nefes almak çok güzel... Şükürler olsun..
Daha bu akşam silerken gözlerimi dedim ki; Allah'ım bana yardı et.. Bana doğru bir düşünce yolu bul. Bana doğruyu buldur. İçime doğru olanı koy. Sana isyan etmiyorum ama anlamıyorum kalp gözümü aç...

Şimdi diyorum ki; Allah'ım uyusam. Uyusam uyusam günlerce gecelerce uyanmasam. Sonra eskimiş bir gün ışığında yine uyansam. Her şey geçse.. Kalp ağrımdan şimdi dinleyemediğim bir şarkıyı dinlesem, tekrar izlemek istediğim bir filmin karşısına geçmekten, gökyüzüne bakmaktan hiç korkmasam. Bütün bunlar canımı acıtmasa, hiç bir şey içimi incitmese. Her şeyi unutsam. Çok yoruldum ben. Vakitsiz kederlerden......

Hiç yorum yok: