MÜZİK

25 Mart 2014 Salı

RÜYA(M)



Bu gece rüyaMda ben
geniş bir meydan buluyorum ikimize
yürüyoruz.... yol uzun

zamanı yok ediyorum

kelimeler dökülüyor tepemize gülüyoruz
masamızda iki kadeh haram var
Nasılsa sonumuz toprak diyerek girdiğimiz günahlardan biliyorum
oysa bizi bulutlara gömsünler istiyorum o an..

kötüyü yok ediyorum

kitaplarda yazılanları herkes okur
sen içimi oku istiyorum
sarılıyorum göğsünün çukuruna..

suyun kenarına gelip çekiyorsun beni kolumdan
güneş herkese doğmuş ama bizi başka ısıtıyor görüyorum

geçmişi yok ediyorum

içimi bir acı kaplıyor o an
bir şiir buluyorum
bindiğimiz kayıkta
bu ne acı
bu ne kederli diye korkuyorum o an dan

şiiri yok ediyorum

bakışınla değiştiriyorsun aklımı
iki dünya var diyorsun biri diğerine değer biçilen
iki göz iki el iki ayak var yolu olana
bu söylediklerinden sonra tek ağzına bakıyorum
kelimelerin sınırsızlaşıyor
yüreğim genişliyor seni dinlerken

kederi yok ediyorum

seni diyorum içimden kocaman bir sözle
hiç dinmeyen bir hisle seviyorum........




Hiç yorum yok: