MÜZİK

26 Nisan 2014 Cumartesi

KANLI SODA

Bir sessizliğe sapmak nedir bilir misiniz?
Dönüp içinizde aradığınız
o ince cevaptır
Tutsaklıktır o
yokluk ve hiçlik

Kim bilir bağırdığınız da sizi duymayanlar oldu mu?
Oysa bir fısıltı gibi yakınken cevaplar
Ağlamak neden bu kadar zordur böyle zamanlarda
dinlediniz mi?

zaman dediğin Orta Asya'da  bir geniş meydan
mutsuzluğu eylem yapmak
neden dedim .. bu kadar kolay; bir gönül duvarında
bir denge aradım dünyanın tartısına
yüreğimin üstüne elimi bastım
ya giden gitmediğinde ısrarlıysa
irkildim..
asıl amaçtan asıl güzellikten iki harf fazla çıkıyor her şey
ama ciğerime dökülmüş bir bardak süt gibi
bizi büyütecekmiş güya

yazdıklarımı elime aldım
uzattım
bir anda kükredi içimin kırmızısı
hayali bir sahilmiş her yer
dünyevi ihtirasla

anladım...
yazacak kadar mühim değilmiş dünya.



Hiç yorum yok: