MÜZİK

12 Mayıs 2014 Pazartesi

CUYA/N

Kelimelerle meşkleşesim var .. 
Onları fütursuzca yayasım.. 
Yetmiyormuş gibi yorasım 
ve nihayet yığasım var! 
Kimine göre saçma
Kimine göre harika
Bir kelime yığıcısıyım ben
Kelimelerden kale yapıp dünyadan korunan ;)



Belki kış yeni bittiğinden..
Beklentiler belki
daha sıcak bir güne uyanmak isteğinden...

Yüksekteydim ve sert bir rüzgara uyanmak hoşuma gitmemişti.
Ellerimi dizlerimin etrafında birleştirerek oturdum. Güneşi sadece görüyordum. Hissetmek de isterdim.
Güneşi hissetmek? Burukça gülümsedim. Güneşin bundan haberi var mı?
Onun kendini hissettirmek gibi bir derdi? Dert benim. Benim onu hissetmeye ihtiyacım var...

Mevlana'nın bir sözü geldi aklıma
"Yalnızlıktan ümitsizliğe düşünce güneş gibi bir sevgilinin gölgesine gir...." Yürü tez bir Allah dostu ara böyle yaptın mı Allah senin dostun olur ( Mesnevi 2/22/'23)

Toparlan dedi içimdeki ses.. Madem kalktın güneşi gördün uyandın hala yolun var. Arayacaksın...Arayıcı sensin. Arayıcı? Dudak büktüm.. dudak bükmem hoşuma gittiğinden...Vay be Cuya/n ...

Saka içinde su olmayan kap peşindedir. Dülger kapısı olmayan bir ev aramaktadır (Mesnevi 6/1371)
İhtiyacınız olanı ararsınız ya da aratılan ihtiyacınız olandır.

Siz bilmezsiniz diyor Mevlana siz aramazsanız ona tesadüfen gidersiniz yada zorla gönderilirsiniz. Bir arkadaşım gönderdi. Tesadüfen gördüm... Bunlar sebep sözcükleri . Farkında olarak aramaksa bambaşka..
Hepimiz Arayıcılarız
Şu an hangi sıkıntı sizi nereye götürüyor?
Neyi arayıp bulmak gerekiyor?

Hiç yorum yok: