MÜZİK

14 Temmuz 2014 Pazartesi

ERZ

Bir Mahrem yüreğimin sularına kanıp
badireler atlatıyorum beyaz sebeplerden
muhtemelen o bile yorulmuş saçlarına
bir orta doğu meydanı takıyorum
sevgim baki kalıyor
gönlüm beyhude

kış tutMaz omuzlarından
maverahünnehir'e kadar
yarım kalmış yeryüzünü
imar için
yaşanılır kılmak için bide
ikimiz için
bu dünyaya şiirler yazıyorum

ışıkları söndür hadi
sana zifiriyi aydınlatan bir Masal anlatıyorum

düşünürsen İbrahiM'e el uzatan
bir Yaradan suresi kadar erz
yüreğime yerleştirilmiş bir cümle
çağ açıp kapanıyor habire
dudaklarımda seninle içilen bir çay keyfi ve
zaman geçip gidiyor parmaklarımızdan

ayrıntılarındaki ahengi bile alkışlarıM
bana baktığın zamanların
yaşadığımız yer neresi olsa düşünme
sırattan önce bir gezegen
gel seninle temiz bir nefes paylaşalım
söz, gözleri mahvediyor bak ağlarken
gel buz gibi kışlardan sonra
bir sahil şezlongunda oturalım
ve sen oturduğun yerden
bi sözle sarıl bana
zaten
ben
hazırdım buna

Ah! bir ikindi vaktidir yaşadıklarıM
çivisi çıkmış bir dünyanın
ardına sığmayacak
dolanmayacak ayaklarına zamanın
Ah! kalbimin sırça sarayını meşgul eden fikirler
hassasiyetimin; Ey aşk ortağı
bir söz söylüyorum sana
on bin virgülden...



1 yorum:

deeptone dedi ki...

pessoanın sözü müthiş. bu şiirin ne güzel. şimdi bloguma koyuyorum bunuu sağ üst köşeye görürsün küü :)