MÜZİK

17 Temmuz 2014 Perşembe

TEŞEKKÜRLER...

Şu mahşer kalabalığına dönsem,
meydanları hınca hınç dolduran insanlara,
şu yemek salonlarını insan havuzuna çeviren
şu kravat takan
devlet dairesine yürüyen
ve elbette marka çantaları kollarında, ayakkabıcı dükkanlarını gezen insanlara,
dönsem ve desem ki
"durun..."
"durun " sizin bilmediğiniz şeyler var...
her gece yüreğime doluşurlar..
ne bir kırmızı gül ,
ne bir kafiyeli şiir kısalığında
öyle derin
öyle hür...
bir ülke bayrağı kutsallığında
içimde ülkeler oluşurlar
paylaşırlar toprak toprak sizleri..
sonra yazarlar ..
siz bilmezsiniz onları,
yaşadığınız derinliği daha yaşamadan hisseden..
hissettiklerini kağıda döken..
onlar evet,
     yüreği kalem tutan insanlar...


Uzun zamandır buraya günlük yazmıyorum galiba.. Öyle çok kendimle kaldım ki. Zor günlerden geçiyorum. Halimi anlatacak sözler; çok ağırdı, sizi yormak istemedim.
 Yüreğimin eleği yorgundu eleyip önünüze koyamadım. Şimdi de şuyum buyum diyecek halim yok maalesef... Ama bu akşam keyifli sözler okudum okuyuculardan.. 
Sanki anlaşmış, topluca bana iltifat etmişler gibi. Ruhumun yazan yerini okşadılar.. Yeni takipçilerim katılmış aramıza, hemde toplu olarak sosyal bir aktiviteye katılır gibi oldukça kalabalık.. Ne güzel geldiniz böyle bana.... Nasıl toplandınız? birbirinizi haberdar mı ettiniz?Bilmem.. Ama mutlu oldum 
Bloguma ödül vermiş hatta yetmemiş reklamımı yapmış insanlar var çok hoşuma gitti gerçekten... Öyle yüreği güzel kalemler var ki, öyle yetenekliler ki bir gün kitaplarını raflarda, çok satanlarda görmelerini diliyorum... 
Bunu kendimde dahil, kelimeyi kendine bir yaşam şekline dönüştürmüş ve yazarlık hayali kuran herkes için diliyorum... 
Bana ilk satırım dan beri inanan, 
benim tanımadığım o güzel dostlarıma, 
burada olan ,
sevgilerini gönderen 
ve aramıza yeni katılan herkese sonsuz teşekkürler...

5 yorum:

deeptone dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
deeptone dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
deeptone dedi ki...

iyi yazıyosun. evet umarım bi gün kitabın olur. bak blogumda benim de yeni kitabım çıktı. yani ilk kitabım işte. :)

deeptone dedi ki...

ne güzel yazmışsın bak günlük gibi. ne sıkıntılardan geçtiğini de istersen anlatabilirsin kii. seni bulduğuma sevindim. görüşürüz yinee :)

deeptone dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.