MÜZİK

28 Ağustos 2014 Perşembe

ELBET KONUŞURUZ

Senin beni terk etmenle
babamın ölmesi arasında ki o kısa bir kaç dakikalık süre de
hangisi önce hangisi sonrayı
bir türlü anlayamadığım o ince sızı da
durdum
zaman durdu
çocukluğum, sesim, kanım durdu
sana diyemedim ki
şimdi sen gitme çünkü ben
bırak da babamın ölümüne adam gibi üzüleyim
çünkü sen benim bütün gücümle üzüleceğim şeyi bölüyorsun
bencilce kendine çekiyorsun acılarımı

şimdi sen öyle bir zamanda tamamen yok oluyorsun ki
yine ben
dipteyim
zordayım
dardayım
evimde yine ölüm döşeği
ama sen yine
başka bir nedenden ölmeme izin vermiyorsun....

şaşırmadım sevgili
yüzüne dökülen yalancı gülüşe
beyazı karıştırmana şaşırmadım
söz konusu imzaya
ve masaya
bu ince sızıyı karıştırmana şaşırmadım 
hayatınla ilgili kararlara gönlünü karıştırmamana hiç şaşırmadım
ayaklarınla yürüyüp
aklınla konuşan diline 
başkasına uzanan eline hiç şaşırmadım
ama düşündüm yalan değil
yarın geçince nasıl bağışlayacaksın kendini?
beni?
bir kadehle andım seni
 yarını karıştırmadım.....

bu dünyada artık belki ikimizde mutlu oluruz
şimdi bunları düşünme
 git
bu dünyayla bitmez aşkın çilesi
mahşerde uzun uzun konuşuruz....

Not: Bir dostun yarım kalmış hikayesinden ilham alınarak yazılmıştır.

Hiç yorum yok: