MÜZİK

7 Kasım 2014 Cuma

SEVGİLİ...

Tek AşkıMsın..
Rüzgarın çarptığı bir pencere altında 
ilk kez konuştum seninle 
isimsiz köyleri
yüksek dağlara taşıyan bir şeydi
aramızdaki..
dünyayı bağışladık böylece
eğilip su içtim içimde seni biriktiren bir dereden
sonra sana doğru büyüyen bir ağaca dayadım sırtımı
nasıl acelesi varsa parmak ucumdaki kanın öyle bekledim 
saçlarımın göğsüne döküleceği günü
bir kuyunun sessizliğine yontulmuş şarkılar getirdim sana
Sana burkulmuş bir dalak
Tırnağa şarkı batıran bir ses
Köpüren bir sevda getirdim
masalları kıskandırır yaşadıklarım
martıların sesiyle karışık
anlatırım
her gece dinle beni

Not : Bu gün alın yazarının sahibi ne güzel bir virgülle seni eklemiş ömrüme bin yıl yaşasam doymam biliyorum. Bir yıldır şükrediyorum. İyi ki varsın sevgilim. Hep ol.. :)
Seni seviyorum 

Hiç yorum yok: