MÜZİK

29 Haziran 2015 Pazartesi

GÜLÜMSE BİZE GÖKYÜZÜ

Belki de bu güne kadar "ben size hiç bu kadar güzel bir yanımdan seslenmedim." Hiç bir satırım hiç bir altın kelimem, hiç bir ünlemle dokunuşum bu kadar gönül rahatlığımdan gelmedi. Sevgili blog dünyamın insanları bir kadının bir göğse başını koyup, böyle büyük bir huzur denizinde boğulması, acı kederli insanı örseleyen her şeyden böyle kurtulması  ne büyük bir Tanrı hediyesidir. Düğün hazırlıkları sürerken hep korktum nazara gelir işlerimizin bu denli yolunda gitmesi diye, hep korktum her şey gönlüme yata yata oluyor diye yazmaya.. Gülümseyerek uyuduğum heyecanla uyandığım sabahları konuşmaya.. Bin şükür güzel geçen düğünümüze, bin şükür deli gibi eğlendiğimiz günlerimize.. Bin şükür güzel geçen balayımıza, bin şükür hayırlı evliliğimizin eşime getirdiği uğurlu haberlere.. Tanrım sana bin şükür.. Ben hala biraz korkuyorum yazmaya ayrıntıları , ben hala bir mutluluk sarhoşuyum ayılamıyorum.
  Benim için mutluluk; salon koltuğunda kahkahalarla dolu kahve kokusu, uyuyup kalınca açık unutulmuş film uğultusu, mutfak tezgahında şeker kavanozu, eşimden her akşam duyduğum bu gün seni özledim sözü... Gülümseyen gökyüzü... HER ŞEY İÇİN BİN ŞÜKÜR TANRIM



















2 yorum:

bernademirkapı dedi ki...

Çok teşekkür ederim Evren :) İnşallah daha büyük mutluluklar getirir hayat hepimize...

Doğukan BATIKAN dedi ki...

Harika, Daim olsun mutluluğunuz