MÜZİK

6 Ağustos 2015 Perşembe

DÜNYANIN EN GÜZEL ARABİSTANI

"Her şey atılıyordu. Bitmiş sigaralar. otobüs biletleri. kullanılmış pamuklar muayyen zamanlarda. tarifeler. yaz gümrükleri. gazocağı iğneleri. kötü çıkmış resimler. bir yatma. bir evin oniki yıllık badanası. bir tarih kitabı.kazanılmış bir savaş ve sonucu. bir anlamsızlık. ölü bir çocuk ve pabucu. kibritler . sinemalar. Ve"




Ah ellerim, ah beni hatırlayan herkes
Bir kötü romanda beşinci kişi gibiyim filan
Ve beni tanımayan herkes

Ben aranan bir şeyim bir parça Analjezik
sesim dükkansızlığın sesidir bir parça aralık
tahta kepenkli tahta kepenksiz bir parça aralık
Sokaklarda
Havralarda
Yataklarda 
Dünyada.

Turgut Uyar/ Büyük Saat

Uyar'ın doğum günüydü bir kaç gün öncesi unutmuşum... 
Şiirler içinde uyu Sevgili UYAR
Ben de ne zamandır;

Dünyanın En Güzel Arabistanı benim içimde gibiyim.

Hiç yorum yok: